Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Ισιδώρα – Μαρία Δαμάσκου: Η ζωγραφική είναι το πάθος μου. Με ταξιδεύει…

Επιμέλεια Εύη Τριανταφύλλου
 Είναι μερικοί άνθρωποι σε αυτή την πόλη, που αξίζουν πολλά! Βρίσκονται ανάμεσά μας, είναι δίπλα μας, είναι ταλαντούχοι, είναι υπέροχοι, αλλά δεν τους γνωρίζουμε, ίσως γιατί, από υπερβολική διακριτικότητα, κινούνται «αθόρυβα».
Κάπως έτσι δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίζω προσωπικά  την Ισιδώρα Μαρία Δαμάσκου, η οποία την Παρασκευή στις 19 Φεβρουαρίου, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, παρουσίασε στον τόπο μας και πιο συγκεκριμένα στο Kanellos Café, την πρώτη της ατομική έκθεση.
Ατυχώς, δεν είχα δει κάποια σχετική αφίσα, ούτε είχα λάβει κάποια πρόσκληση με αποτέλεσμα, να μην έχω πάρει είδηση το πολιτιστικό γεγονός. Και δεν θα το είχα πάρει, αν δεν διάβαζα  τυχαία στο διαδίκτυο, μια κοινοποίηση του καθηγητή Φυσικής κι επικεφαλής της παράταξης «ΑχαρΝΕΩΝ Ελπίδα» Σπύρου Βρεττού, με μια συνέντευξη που έδωσε η ζωγράφος, στο «Lifonomy» και στον Γιώργο ΠατσιλίβαΚΛΙΚ ΕΔΩ
 Την αναδημοσίευα πάραυτα στον ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ κι άρχισα να την κοινοποιώ κι εγώ στο Face Book. Tότε η Ισιδώρα – Μαρία πάτησε ένα like με αποτέλεσμα να συνειδητοποιήσω ότι είμαστε διαδικτυακές φίλες στο… «φατσοβιβλίο»,  (όπου έχω πάνω από 3.500 χιλιάδες φίλους, με αποτέλεσμα να το χάνω λίγο με τα πρόσωπα και τα ονόματα).
Μαζί με τα συγχαρητήρια μου, της έστειλα κατευθείαν μήνυμα «μαλώνοντας» την γλυκά που δεν με κάλεσε και ζητώντας της να μου στείλει μερικά στοιχεία ώστε να επανορθώσω για την ακούσια απουσία μου…Την προέτρεψα μάλιστα, να μη διστάσει για τυχόν συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη, γιατί αυτό δεν ήταν ζωγραφική αλλά… δική μου δουλειά!
 Όμως η καλλιτέχνιδα δεν ξέρει μόνο να ζωγραφίζει αλλά και να γράφει…Μου έστειλε λοιπόν τα παρακάτω λόγια για την πρώτη της ατομική έκθεση από τα οποία δεν χρειάστηκε ν’ αλλάξω το παραμικρό!
«Ζωγραφίζω από μικρό παιδί. Αυτή ήταν η πρώτη ατομική μου έκθεση που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό. Η ζωγραφική είναι πάθος για μένα. Με ταξιδεύει. Επιλέγω θέματα από στιγμές αγαπημένα μέρη από παντού. Ακόμη και από το διαδίκτυο. Ήταν μεγάλη η συγκίνηση για μένα γιατί μοιράστηκα ένα κομμάτι της ψυχής μου. Επέλεξα να γίνει διακριτικά σε ένα χώρο που αγαπώ πολύ. Ήταν δίπλα μου πρόσωπα αγαπημένα που  είναι πάντα δίπλα μου να μου κρατούν το χέρι σε καλές ή κακές στιγμές της ζωής μου.
Παρευρέθηκε ο Πρόεδρος της Πολιτικής Προστασίας του Ολυμπιακού Χωριού κος Βασίλης Παραδέλης καθώς και άτομα από την ομάδα. Ο Γυμνασιάρχης του 5ου Γυμνασίου Αχαρνών κος Σπύρος Καραβίας καθώς και ο εικαστικός κυριος Χρήστος Πετρίδης. Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου η αγάπη των ανθρώπων που στάθηκαν δίπλα μου σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής  μου
Ευχή μας να ακολουθήσουν πολλές ακόμη τέτοιες σημαντικές στιγμές με την επισήμανση αυτή τη φορά, να είμαστε κι εμείς εκεί, να θαυμάσουμε από κοντά το εξαιρετικό ταλέντο και τα υπέροχα έργα της… Θα καλέσουμε κι εσάς…
Ακολουθούν χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από την πρώτη ατομική έκθεση της Ισιδώρας - Μαρίας Δαμάσκου 


















0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου