Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

«Σφαλιάρα» Μπουζιάνη σε Ντούρο

ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΖΙΑΝΗΣ
Με την παραίτησή του από το αξίωμα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, απάντησε στο Δήμαρχο Σωτήρη Ντούρο ο Νίκος Μπουζιάνης. 
Ο γιατρός καταγγέλλει το Δήμαρχο για αντιθεσμικές παρεμβάσεις, για καταστρατήγηση των νόμιμων διαδικασιών, αλλά και για άσκηση πιέσεων να συγκαλέσει το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά τις εκλογές, με σκοπό τη λήψη αποφάσεων που δεν είχαν σχέση με την τρέχουσα διαχείριση των υποθέσεων του Δήμου. 
Σημειωτέον ότι για τη σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά τις εκλογές, ο Δήμαρχος έφτασε στο σημείο να απειλήσει το Νίκο Μπουζιάνη με …εξώδικο!!! ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Ο πρώην Πρόεδρος συνόδευσε την παραίτησή του με μια μακροσκελή επιστολή, η οποία, πέραν των άλλων δικαιώνει την κριτική που άσκησε στο Σωτήρη Ντούρο, μερίδα των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων και ο ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Το πλήρες κείμενο της επιστολής Μπουζιάνη έχει ως εξής:

                 Προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αχαρνών

Συνάδελφοι,
Το έτος 2013 με εκλέξατε στη θέση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου.Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της θητεία μου προσπάθησα να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου, παρότι υπήρξαν αρκετά προβλήματα, όπως και σε άλλους συναδέλφους ιατρούς, στην επαγγελματική τους κατάσταση λόγω των γνωστών νόμων του μνημονίου. Για λόγους ιστορικούς σας γνωρίζω ότι για τη θέση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, αμέσως μετά την εκλογή μου, αποποιήθηκα τη σχετική αντιμισθία της θέσης.
Η επαγγελματική μου δραστηριότητα ως ιατρού με ανάγκαζε κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου να αποχωρώ από τη συνεδρίαση, προκειμένου να αντιμετωπίσω έκτατα περιστατικά που αφορούσαν στην υγεία των δημοτών μας. Η αντικατάσταση μου στην προεδρία από την αντιπρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου και άλλων νομίμων αντικαταστατών από συναδέλφους δε δημιούργησαν σημαντικά προβλήματα στις συνεδριάσεις.
Η αναδιάρθρωση του γραφείου του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου από το δήμαρχο Σωτήρη Ντούρο, με τον τρόπο που έγινε, με οδήγησαν στη σκέψη να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου.
Οι αποχωρήσεις και παραιτήσεις συναδέλφων δημοτικών συμβούλων από την δημοτική παράταξη «Για την Πόλη μας» με απέτρεψαν από αυτή την ενέργεια, ίνα μην δημιουργηθεί μεγαλύτερο και πιθανώς μη ιάσιμο τραύμα στην λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου και το Δήμου.
Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο το έτος 2014, προεκλογική χρονιά για το Δήμου μας με παρεμβάσεις στο έργο μου από το δήμαρχο με αποκορύφωμα τη συνεδρίαση της 20 Μαρτίου 2014, όπου σε αυτή την παράνομη συνεδρίαση, στην οποία με ενέργειες του δημάρχου και των υπ’ αυτών οργάνων φερόμουν παρών. Μετά από διαμαρτυρία μου έγινε διόρθωση της απόφασης με «Ορθή επανάληψη».
Είναι φανερό ότι σκέψεις για παραίτηση δε μπορούσαν να υλοποιηθούν, λόγω της κορύφωσης της προεκλογικής περιόδου.Ένα μήνα αργότερα, στη συνεδρίαση της 15-16 Απριλίου 2014 με προεξάρχουσα την παρουσία και τις οδηγίες του δημάρχου καταστρατηγήθηκε κάθε διαδικασία νόμιμης συνεδρίασης που κατάληξε σε σειρά παρανόμων πράξεων, στην οποία συνεδρίαση, παρότι ήμουν απών, υπήρξαν σχόλια για τη θέση μου στην προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Μετά τις εκλογές που κατέληξαν σε αποτυχία της δημοτικής παράταξης του δημάρχου, στην οποία δεν έθεσα και πάλι υποψηφιότητα, υπήρξε σημαντικό πρόβλημα στη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου, είτε λόγω του θεσμικού πλαισίου να συζητούνται μόνο εξαιρετικά επείγοντα θέματα, είτε λόγω της απροθυμίας δημοτικών συμβούλων να προσέλθουν στις συνεδριάσεις.
Αποτέλεσμα αυτών των γεγονότων η συνεδρίαση της 30 Ιουνίου 2014 να αρχίσει μιάμιση ώρα μετά τον καθορισμένο χρόνο έναρξης της. Κατά τη διάρκεια αυτής της συνεδρίασης αποχώρησα, προκειμένου να αντιμετωπίσω ένα έκτακτο ιατρικό γεγονός.
Την επόμενη μέρα της συνεδρίασης πληροφορήθηκα ότι δε συζητήθηκε το θέμα της επόμενης συνεδρίασης, που αφορούσε στην πρόσληψη εργαζομένων με δίμηνη σύμβαση προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στην αποκομιδή των απορριμμάτων. Μου ζητήθηκε να συναινέσω να περιληφθεί ως θέμα που ψηφίστηκε στο πρακτικό της συνεδρίασης της 30/6/2014. Λόγω του επείγοντος θέματος που δε συζητήθηκε και θα είχε σημαντική ενδεχομένως επίπτωση στην υγεία των δημοτών δε διαφώνησα να συμπεριληφθεί ως θέμα στην ημερήσια διάταξη και να θεωρηθεί ότι ψηφίστηκε ομόφωνα. Στην ίδια απόφαση με σύμφωνη γνώμη του δημάρχου και των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων συμπεριλήφθηκε και ένα άλλο θέμα που αφορούσε στη λειτουργία φαρμακαποθηκών τα Σάββατα, ιδιαίτερα σημαντικό για τη λειτουργία των φαρμακείων τα Σάββατα.
Μερικές μέρες μετά η παράταξη Λαϊκή Συσπείρωση με δελτίο τύπου κατήγγειλε το δήμαρχο «… γιατί έξω από κάθε νόμο η κανονισμό του κράτους που ο ίδιος τάχα υπερασπίζεται, παρουσίασε ως επίσημη την απόφαση για ένα θέμα που δε μπήκε και δε συζητήθηκε ποτέ στο δημοτικό συμβούλιο. …» Συνεχίζοντας στο δελτίο τύπου αναφέρουν «Με την πλαστή αυτή απόφαση …»
Μετά από αυτή τη διατύπωση ο δήμαρχος ακύρωσε τη δημοσιευμένη στη διαύγεια απόφαση για τη λειτουργία των φαρμακαποθηκών, απόφαση στη οποία φαίνεται ως υπογράφων ο Νικόλαος Μπουζιάνης.
Μετά από αυτό το γεγονός και τη διαφωνία μου να συζητηθούν θέματα που δε συνάδουν με το νομικό πλαίσιο σε επόμενη συνεδρίαση ο δήμαρχος μου απευθύνθηκε με όχι κόσμιο τρόπο.
Μετά από αυτό το γεγονός, τα προαναφερόμενα γεγονότα και το εξώδικο που μου έστειλε ο δήμαρχος Σωτήρης Ντούρος με φέρουν προς το δίλημμα: 
-Να παραμείνω στη θέση που έχω για να διευκολύνω το λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου.
-Να προασπίσω την προσωπική μου αξιοπρέπεια και να προφυλάξω τον εαυτό μου από ενδεχόμενες ποινικές συνέπειες για τις οποίες δε φέρω αποκλειστική ευθύνη. 
Είναι αυτονόητο ότι καθένας στη θέση μου θα επέλεγε τη δεύτερη περίπτωση. Για τους ανωτέρω λόγους υποβάλω την αμετάκλητη απόφασή μου να παραιτηθώ από τη θέση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου. Ελπίζω οι συνάδελφοι να κατανοήσουν τους λόγους και να την κάνουν αποδεκτή.
Κύριε δήμαρχε, 
Για τους ανωτέρω λόγους είναι ευνόητο ότι η παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου του Δημοτικό Συμβουλίου συνοδεύεται με την παραίτησή μου από τη θέση του δημοτικού συμβούλου.
Ο λαός των Αχαρνών έκρινε τη θητεία σας. Πέρα από τη συνολική ευθύνη τη δική σας και της δημοτικής παράταξης, μελλοντικά ο λαός των Αχαρνών θα κάνει την κατανομή των ευθυνών σε καθένα από εμάς.
Συνηθίζεται μετά από κάθε παραίτηση ο αποχωρών να ευχαριστεί για την συνεργασία που υπήρξε με τη δημοτική Αρχή, όμως με τα όσα έχουν συμβεί και τον τρόπο που με αντιμετώπισε αυτή η Αρχή με οδηγούν στη δυσάρεστη θέση να μην το κάνω.
Δρ. Νικόλαος Μπουζιάνης

Σημείωση:
Το αρ. πρωτ 60755/18/7/2014 έγγραφο με πρωτόκολλο του γραφείου δημάρχου που μου κοινοποιήσατε με κάνει να επιμείνω στην τελευταία παράγραφο του ανωτέρω εγγράφου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου